Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RP

kikulin

17. 6. 2009 18:31
Nic ve zlém,

ale máte tam strašně moc chyb. Raději pište o něčem jiném. Hodně štěstí!

0 0
možnosti
LK

Luděk Kvapil

18. 6. 2009 10:50
Re: Nic ve zlém,

Píšu o všem.. trochu jsem takticky zařadil tento blog jako první, abych se vyhnul kritikám své gramatiky v budoucnu... pak budu kritiky posílat rovnou na tento blog :-)

0 0
možnosti
LK

Luděk Kvapil

16. 6. 2009 8:44
to jsem mohl tušit

Koukám, že se tu rozvedla diskuze nad kvalitou mé vlastní gramatiky. Už v úvodu jsem psal, že gramatika je pro mě určitou záhadou. Něco z ní umím, něco stále ne. Mám diagnostikovanou dyslexii a dysgrafii. Nikdy jsem se na to ve škole nevymlouval, ale tak či onak mě to ovlivňuje.

Smyslem mého zamyšlení v blogu jsou změny v jazyku. Defakto i mé hrubky a čárky na divných místech spadají do kategorie změny jazyka. Jak jsem pochopil, tak všichni z Vás jste zásadně proti jakékoliv změně.

Pamatuji si na jednoho američana. Omlouval jsem se mu za svoji hroznou gramatiku. On mi odpověděl, že jednou budu třeba všichni mluvit jako já. Měl pravdu. Jazyk se vyvíjí.

Pokud se Vám nelíbí hrubky v mém blogu, tak je otázkou, zda já jsem tak hloupý, či český jazyk tak zbytečně složitý. Předpokládám, že vývoj půjde zjednodušením jazyka a vy si budete moci číst gramatiku českou v nynější verzi leda jako knihu z historie jazyka.

0 0
možnosti
C

ctenar1970

16. 6. 2009 16:23
Re: to jsem mohl tušit

Uz vim,proc mate takovy "liberalni" nazor na svou matertinu.Spatne ji neovladate;-D

0 0
možnosti
VK

equinoxe

16. 6. 2009 6:57
shoda podmětu s přísudkem

generace psali?

0 0
možnosti
WS

wandering star

16. 6. 2009 1:44
Četla jsem jen po "nejjednoduší"

Prohrabat se čárkovým neumětelstvím až tam bylo vskutku nesnadné.

0 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 965x
Konzultant online marketingu, taoista šmrcnutý zenem, pasivní aktivista a kryptopunker.


Najdete mě i na Google Plus pod účtem Luděk Kvapil, nebo na Twitteru jako sivaO1c. Samozřejmě působím na na Facebooku