Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

O tituškách začala psát další média. Postupně přidávám odkazy do článku ;-)

0 0
možnosti
JR

J37a74r78a 77R46a57n29k

21. 2. 2014 7:40

Karma, o tituskach slysim na kanadskych zpravach jiz delsi dobu, zije zde asi milion Ukrajincu, jste jeden z mala,  ktery se o nich zminujeR^

0 0
možnosti
Foto

J95a36n 26R40ý57z53n45a51r

20. 2. 2014 16:11

Díky za důležité, leč smutné info.

R^

1 0
možnosti
Foto

Vážený autore, Vaše vědomosti jsou neuvěřitelně hluboké a Vaše politická analýza geniální. Každý ministr zahraničí by si přál Vás mít za poradce. Já jsem ale výjimka, já ne.

2 2
možnosti
Foto

Když jsem u toho  ministerstva zahraničí, tak si dovolím citovat to naše: "Vyzýváme ukrajinskou vládu a prezidenta, aby okamžitě zastavili násilné akce policie a kriminálních band, které pod její ochranou útočí proti demonstrantům a novinářům. Většina demonstrantů nepoužívá násilí a proti akcím provokatérů má být policie vycvičena."

http://www.mzv.cz/jnp/cz/udalosti_a_media/prohlaseni_a_stanoviska/x2014_02_18_prohlaseni_ministerstva_zahranicnich_veci_k_nove_eskalaci_situace_v_kyjeve.html

1 0
možnosti
PN

No jo - ani prase se v tom nevyzná. Každopádně je to průser...

0 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 965x
Konzultant online marketingu, taoista šmrcnutý zenem, pasivní aktivista a kryptopunker.


Najdete mě i na Google Plus pod účtem Luděk Kvapil, nebo na Twitteru jako sivaO1c. Samozřejmě působím na na Facebooku